Damlasel 3 cm açılmam varmış sancım falan yok suni vericekler dua edin kolay olsun çok heyecanlıyım korkuyorum da
Fspgmb Allah yardımcın olsun İnşallah sağlıcakla ve kolaylıkla kucağına alırsın buraya güzel mutlu dönüşlerini bekliyoruz🥹🙆🏼♀️
Damlasel Gulpapatyam_ Aysakyld 3 cm açılmam varmış kontrol amaçlı geldim suni verdiler işte devam hala
Aysakyld Ayhh Allah yardımcın olsun süreci aktar lütfen bende pazartesi suni sancı ile ilk dogumumu yapacam.
annesininincitanesi Damlasel Ayyy hayırlısıyla sağlıkla kucağına al canım dualarım sizinle 🧿 darısı başımıza inşallah vakti saati geldiğinde 🙏🏻
annelik565656 Damlasel allahım bir sesle kurtarsın seni canım sağ salim doğdu mu bebişin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 son durum ne
Gulpapatyam_ Damlasel bende 37 de gittim 2 cm açılmam var arada kasıklarımda baskı hissediyorum ama düzenli değil pazartesi gidicem tekrar kontrole sağlıklı şekilde kucağına alırsın inşallah
Esmademir34 Damlasel Canim Rabbim kolaylik versin Evde nasil anladin açilman olduğunu belirtin varmiydi♥️Dogumdan sonra tecrubelerini paylaşirsan çok sevinirim ♥️Bende muhabbet hocada takipliyim cunku inşallah bi avazda kucagina alirsin kuzunu🥰
Gulpapatyam_ Zulosmustafa ben her gün adaçayı hurma ve plates yapıyorum 2 gündür de sıcak duş alıyorum duşlardan sonra kasık ve bel ağrım oluyor açılma devam ediyordur inşallah pazartesiyi iple çekiyorum senin yaptığın şeyler varmı
Zulosmustafa Gulpapatyam_ bn de yürüyüş hurma internetteki hareketlerden yapıyorum ama evde üç tane çocuğum var en küçüğü 2 buçuk yasinda