potincekk minikpanda0_ ben altıncı aydan sonra almayı düşünüyorum hatta sabırsızlıkla bekliyorum şu an 16+3 olduk ama kontrole gitmediğim için hâlâ bilmiyorum cinsiyeti beklemedeyizz😍