pembelotus Adet gecikmesini beklemeniz gerekiyor. Benim 2.gebeliğim olduğu için vücudumu iyi tanıyorum. Saçlarımın birden uzaması ( geç uzar), halsizlik, yorgunluk, garip garip şeyler aşerme ( sarımsak gibi), göğüs hasaasiyeti, kasık batması hissediyordum ama net sonuç için adet günümü bekledim, 2 gün gecikti idrar testi yaptım pozitif çıkınca gidip kan testi de yaptırdım. İnşallah güzel haberler alırsınız 🌸🙏🏻