Merhaba hanımlar 🥰 4 yıllık evliyim 3 yaşında oğlum var evlendiğimden beri hiç korunmadim çocuk istiyoruz ama olmuyor ovalasyon testi önerdi arkadaşım düzensiz adet görüyorum ovalasyon testi adetten 7gun sonrası yaptım ikisi de koyu çizgi çıktı 3 günü değerlendirdik inanılmaz kesık ağrım oluyor geceleri bel ağrısı çeken biriyim zaten arada 1 haftadır inanılmaz ağrı oluyor takvime göre 5 gün var adetim e 19 haziran ilk adet tarihim 4 temmuz da yumurtlama göğüslerim çok hassas ilk oğlum da ki belirtiler farklıydı mesela sadece Göğüs ağrısı duygu yogunlu agliyordum herşeye ve iştahım acilmisti adet oldum sandım 3 gun kahverengi kanama olmuş tu. Hatta dedim düzensiz oluyorum diye tam adet günü test yaptım 16 ekim di 4 yil önce hamile çıktım çok kez böyle hissettiğim için emin değilim sizlerde 2ci hamilelik nasıl belirti verdi hamilelik testi ne zaman yapmalıyım 5 günü beklemeli miyim? ♡