Kubraaa9 Mustafa başaran da sezeryan doğum yapmış yada yapacak olan varmı doçent doktor ama doğum ücreti bana diğer özel hastanelere gore ucuz geldi neden acaba bu aklıma takıldı hanımlar
Momlife42 Hastane politikasıyla ilgilidir doktorlarla ilgili değildir doğum ücreti bende orada doğum yapmayı planlıyorum
Momlife42 Havva1990 Ben Ahmet hocanın takibindeyim çok memnunum kendisinden kuzenimde Mustafa hocanın takibindeydi o da çok memnun kaldı ikiside alanında çok iyiler. Birkaç haftaya doğururum diye düşünüyorum 38 haftalığım beklemedeyiz:)
Havva1990 Momlife42 sağlıcakla kucağınıza alın doğum yapınca aklınıza gelirse yazarmıısnız bende karar veremedim mustafa hoca. Mı ahmet hoca. Mı 😌
Momlife42 Havva1990 merhabalar doğumum gerçekleşti şükür her şey yolunda gitti Ahmet hoca ebeler hemşireler hepsi çok güzel ilgilendi sizde sağlıcakla kucağınıza alın inşallah:)
alynaa22 Momlife42 hangi hastane ile çalışıyor kendisi kliniği var çünkü en son öyleydi bir de eşi alıyor mu sezeryana
miraycc doğumdan sonra oda tek kişilik mi ve eş kalabiliyor mu acaba ? ben de ahmet hocadayım ama normal doğum düşünüyorum bi sorun olmazsa, rahat mıydı acaba doğum kısmı bilgi verirseniz çok memnun olurum