Ayseerd Merhaba hanımlar 11+3 te perinotoloji uzmanı kıza benziyor kız diye tahmin ediyorum dedi ama bellide olmaz dedi erken diye. Sizce doğru çıkma ihtimali nedir tahminin
erikarpuz Ayseerd çok erken bence ihtimal olarak değerlendirin bende de aynısı oldu erkek çıktı sonradan
lux38 Ayseerd kesindir o zman onların cihazı farklı banada 11 de kız demişti kız çıktı kadın doğum dr u ta 16 haftada söyledi kız diye
Elf_ars Ayseerd benim doktorum da aynı şekilde perinatoloji uzmanıydı. 11. Haftada söyledi erkek diye ve erkek olduğunu öğrendik ilk çocuğumda Doğruluk payı yüksektir tahmininde yanılma payı illa ki var ama daha düşük bir oran sabırla 16. Haftayı beklemek en doğrusu
Denizahsen erikarpuz sizinkini bacak arasına göre mi söyledi yoksa nub a göre mi söyledi ? 14 haftalıkken gittim nub a göre kız dedi ama bacak arasını görmedi bende kız bebişe göre hazırlık yapıyorum 🥰
Adzra erikarpuz bana da benziyor dedi kıza pazartesi belli olacak 1 kızım var oğlum olsun çok istiyorum ama öncelik sağlıklı olmaları hakkımda hayırlısı
erikarpuz Denizahsen ben detaylı ultrasona girmiştim bacak arasını gördü muhtemelen ama küçük olduğu için boş göründü bu arada nuba göre 11 haftalıkken chatgpt bana erkek diyordu ama ona da inanmadım doktordan iyi mi bilecek dedim 😂
Esseraa22 @Ayseerd bana 13 haftada kıza benziyor dedi 16 da kesinleşti kız dedi onlar kemik yapısından anlıyorlar