ErsBegAs gercekten cok sıkıcı telefonuda oğlum aldı kapıdaydılar ben tek başıma icerde elimde telefon yok doğumhanede aldılar nst ye overthink yaşadım icerde tek basıma, birde kızçem normalde partiler cihaza bağlanınca duracağı tuttu uzunda sürdü. 34+1 im vajinada çok baskı hissedince doktorum gel hemen dedi ama şükür daha gelmiyor vajinal muayene oldum rahim ağzı 3 cm kısalma yokmuş suyuda iyi sadece 1-2 kez hafif sancı cıktı ama başı kanalda olduğu ve biraz damarlar genişlediği için normalmiş korkuttu küçük hanım erken gelmek istiyor sandım🥹🥹🤦🏻♀️