yenidengebe761 Kızlaar selam. Benim ikinci doğumum olacak o yüzden ilk çocuğumun da yiyeceği şeylere yetişmek adına buzluk hazırlığı yapmak istiyorum. 27 haftalık olduk bugün her hafta 2 çeşit yapsam yeter diye düşünüyorum. Poğaça kek biber dolması sigara böreği gibi şeyler yapıcam. Fikri olan varsa bu postun altında buluşalım🤗
Bebivekedi yenidengebe761 ben içli köfte sarma yufka böreği bezelye haşlanmış nohut kuru fasülye köfte bunları düşünüyorum
Krestire Ben de dolma biber, garnitürlü köfte çanağı, yaprak sarma, börek, dereotlu poğaça hazırladım bir de patates çanağında tavuk sote hazırlamayı düşünüyorum
Krestire yenidengebe761 çiğ koyuyorum, önceden de buzluktan çıkarıp pişirmiştim hiçbir sıkıntı olmamıştı ☺️