1202 Kizlar bi wey sorucam 🤔mesela bu ay ben sol taraftan yumurtladim ama hep sag tarafta bi gerginlik hissi var bu durumu yawayan varmi acaba eger gebelik oluwtuysa sol tarafta olmasi gerekmezmi bu gerginligin
asil15 1202 canım hiç belli olmaz bejim hem sağ hem sol kasikda agri oldu hatta lekelenme oldu 3 gün bende regli olucam sandim ama hamileyim
zeynepulker0 1202 çok erkense eğer bence çok düşünmeyin geciktikten sonra test yapıp kan verin ben 8 gün gecikmeyle öğrenmiştim ondan önce hep düşünüyordum olucak mı diye olmuyordu bence çok düşünmeyin o yüzden
yaseminerten 1202 ben yeni hamileyim nerden yumurtladım bilmiyorum ama gebeliği öğrenmeden önce sağda ve solda ağrı hissettim
1202 asil15 😍ne guzel inwAllah benimde oyle olur benimde ara sira soldada oluyor ama sagda daha cok oluyor 🤷♀️
1202 yaseminerten benim oyle bir agri denemez canim sanki gerginlik var ya bi weyler oluyor gibi sende sag salim kavuw bebegine inwAllah 😍darisi bawima
1202 asil15 bu gunle birlikte catlamadan 8 gun geciyor daha erken diye duwunuyorum bi kac gun daha gecsin erken gebelik yapicam 1 tane pazartesi falan onda cikmassa dahada yapmiycam regli beklerim artik hem pazartesi regle 3gun kalmiw olur
asil15 1202 benim regliye 1 gün kala erken gebelikte bile çıkmadı üstelik 3 tane yapmistim ama regli gecikmesinin 3 gununde silik bir şekilde çıkmıştı en iyisi geç öğrenmek boşa stres olmamak lazım hakkında hayırlısı canım inşallah tutmustur
Mamiko_2020 Soldan yumurtladım ama kesem sağda 🥰hatta doktoruma soldan yumurtladım solda olması gerekmiyor muydu dedim rahmin şekline ve bebişin tutanmak istediği yere göre değişir o yumurtladığın yerle alakası yok dedi ☺️