Annekuzusu123 Ama sezeryan olduğu için dün doktorum en fazla 38i bekletirim dedi 37 38 arası alıyorum dedi yani allahın izniyle son 75 gün 🥰
Annekuzusu123 Fahriye41 bende sizin gibi az kalanlara özenirdim derdim zaman geçer mi biter mi diye öyle bir geçiyormuş ki şu an Allah’ın izniyle son 10 haftamız
Fahriye41 Annekuzusu123 sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim inşallah benim de son 121ciftlilere düşersem kolay geçer gibi geliyor
Eliffbaby Annekuzusu123 ilk gebelik olduğu için bilmiyorum normal yapmak istiyorum karnım da biraz aşağıda diyorlar bir etkisi olur mu acaba