Klcarslnn hamileyken bebek karnımızda olduğu için sürekli tuvalete çıkma isteği oluyor ve çıkıyoruz ama doğumdan sonra hem bebekle ilgilenmekten daha az su içildiği için hemde karnımızda boşluk olduğu için bebek sıkıştırıp lavaboya çıkmıyoruz yani azıcık olduğunda hemen idrar gelmiyor daha çok biriktiğinde çıkma isteği oluyor ve normal olan da bu hamilelikte aşırı gidiliyor sadece