Glcnq en son böyle saçma salak davranan bir mudur vardı benimle ustten üstten konuşan (öğretmenim ve maaşım duzensiz odeniyordu ). Sonunda avukatimla muhattap olunca yüzü yamulmustu , bana tazminat odeyincede yonetime aciklama yapmak zorunda kalmisti. Üstüne üstlük MEB esikayet ettim yolsuzluklarını soruşturma geçirdiler ,ceza aldılar. Yani sadece zalimler güçlü değil, masumlar öyle sanıyor sadece 😌Avukata sorun danışın böyle bir durum yaşıyorum o sizin yerinize muhattap olsun güzel ayar verir, “ müvekkilimin kanıtı olmadığını söylüyormuşsunuz mobinginizden korunmak için benimle iletişime geçmesini bile zapt altına aldım buda bir kanıt ” dese adam olurlar emin ol.