Kızlar 37+4 haftalığım son 2 gündür sürekli tuvallete gidiyorum. İshalde değilim ama normalde günde 1 kere gittiğim tuvallete şimdi 6. Kere falan gidiyorum googleden baktım doğum belirtisi olabiliyo yazılmış ama bi emin olamadım havalardan da olablir bi fikri olan başına gelen var mı