Merhaba yeni aşılama oldum stres ve sıkıntı yapmıyorum ama belirsizlik hissi,acaba hissi ve bekleyiş çok yıpratıcı gibi …bir sürü soru işareti var kafamda ☺️tedavi süreci ve sonrasında nelere dikkat ettiniz ve doktorunuzun >!aşılamayı uygun görme sebebi neydi yumurta çatlamaması mı ? sp:rm şekli,hızı endometrıum kalınlığı veya inceliği tek tüp kapalılığı bilgi ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.!