Sum_123 Kızlar safrasında tas varken gebe kalan var mi süreç nasil geçiyor gebelikte ekstra agri vs yapıyor mu
Aliaras2022 Sum_123 ilk gebiliğimde bir iki ağrı çektim ama bir şekilde idare ettim sıcak tutarak sonra hemen ameliyat oldum tabi benim ileri derece olduğu için ameliyatta kanamam artmış ve hemen açığa çevrilmiş hamileliğin ilk evreleriyle yediklerinize dikkat edin ağrınızı tetikleyecek şeyleri yememeye çalışın
Esramerym Sum_123 ben evet canim doktotlar korkutmusduda bisey olmadi hamd olsun ama dogdundan bi ay sonra acil amaliyata aldilar ölümden döndüm takip ettir herzaman intihap olabiliyor
Meri3535 Sum_123 iltihaplı değilse yediklerine içtiklerine dikkat et çok bişi yapmayabilir ama Allah korusun iltihaplıya dönerse mahvolursun. Ben hamilelikten bir ay önce aldırdım ama iltihaplıydı benim için ölüm gibi bişiydi. Şimdide aldırdığım için reflüyü x10 şeklinde yaşıyorum maalesef. 🥹🥹
Anneoldum2 Sum_123 benim ilk gebeliğimde oluşmuştu hayatımın en zor zamanlarını yaşadım safra yüzünden
Elifce91 Bende safra taşı var ilk gebeliğimde sorun olmadı şimdi ikinciye hamileyim bir sorun yok çok şükür normal gebeler gibiyim her hangi bir sorun teşkil etmiyor
Sum_123 Elifce91 peki öncesinde ilk öğrendiğiniz zamanlar agri yapmış miydi . Bende de var da agri yapti o sekilde öğrendim sonra bitkisel biseyler yaptım agrimi kesti ama taşların bir kısmı hala duruyor . Henüz gebe değilimde düşünüyorum o yuzden merak ediyorum
Mavro Hamile kalmadan önce o safra taşından neler çektim neler anlatılmaz yaşanır derler ya aynen öyle. Çok şükür hamileligimde hiçbir sorun yaratmadı bana. Varlığını bile unutturdu inşallah doğum yaptıktan sonra da hissettirmez kendini 😅😅
Sum_123 Mavro nasil geçirdiniz peki 🙈benimde cok agrim vardi eksina balığı taşını kullandim agrilarimi kesti ama taşların bir kısmı duruyor hala 🤭
Elifce91 Sum_123 bende öncesinde de ağrı yapmadı. Safra taşlarım duruyor herhangi bir tedavi görmedim ve aldırmadım.
Mavro Sum_123 hamilelikte hiçbir şey yapmadım sağlıklı beslendigim için muhtemelen ağrılarım kesildi.
Sum_123 Anneoldum2 gerçekten cok zor ya🥹ama burdan da söylemiş olayım ekşina balığı tasi ağrıyı hemen 2 güne filan kesiyor rahatlatiyor