Iyı, geceler anneler. Kımler var kımler, hâlden anlar 🥰
Bıkac gundur hem çok sicak hem serın havalar. ☺Uyuyan oğlum var 5yas gece çiş saatıne, kaldırıyoruz. Uyurdum ayaklandım 😅 balkona bakındım nefesım daraldı, üstümü değiştim. Açıkçası esım den dolayı bugün pazarda tişört bakalım dedım almaz etmez harcamaya acıZ. Yatarken kıyafet bulamaZ bol rahat bişey kalmadı üstüne laf söz eder, bencillikten, sırf. Durup dururken ana babama laf eder. Ailem çok faydası var, bilir teşekkür edeceğine maddı, manevi hep, desteklerinden annem görüp lafı dan dan söyler zoruna, gider eşim ın. Masadan kalkar gıder kayınvalidesi sevmiyor anlıyo insan da bı anne büyük insan tecrübeli haksızım demez kendine gücü bana yeter. İyilik sözü yanlış anlar hemen.Bende annemle senin aranda dedım geçtim ama uyku kaçıyo işte. Böyle insana 15 20gun beraber olmadım kocam yanı sarılayım opeyım demez bende ıstemedım karnım ağzıma gelmiş son ay. 44yasında eşım bu 1sene çok degıstı farkındayım… Böyle bı evliliğin ıcinde olduğum için üzüntü oluyo içim ama kader dıyo insan..