Dlkuzn rabbim korusun inşallah kuzum. Ama demek istediğim şuydu benim yengemin başına geldi kanaması çok ve parçalar gelir diye anlatmıştı. Kanama normal değil ama bazı insanlarda olabilir benim annem bana hamileyken kanaması onunda çokmus öyle anlatırdı. Kötü düşünme derim Doktorlar bazen kötüsünü anlatır. Olumsuz şeyler hiç düşünme. Rabbim kucağına sağlıkla almayı nasip etsin