Adetime 6 gün kala beta 308 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 846 oldu doktor 4+5te yani yarın çağırdı heyecandan uyuyamıyorum betam 2.75 artmıç bu değere göre sizce kesede bebeğide görebilir miyim bide bu değer bana adet öncesinde çok fazla gibi geldi ikiz falan olabilir mi li🫠