GulnazYuks3l 27.hafta hamileyim. Bugün sürekli kusma halleri yaşadım. Yemek yiyemiyorum. Tansiyonum çok düşük, idrara çıktığımda az az geliyor. Başım ağrıyor böyle yerinden kopacakmış gibi oluyor. Ve donuyorda. Acaba gebelik zehirlenmesi olabilir mi?
TugbaP GulnazYuks3l tansiyonunuzu ölçtünüz mü? Doktorum yarım saat arayla 145-95 i gördüğün an acil gel demişti
Adeva Gebelik zehirlenmesi düşük değil yüksek tansiyon da oluşuyor idrarda protein kaçağına bakiliyor. Gebelik döneminde düşük tansiyon çok normal benim ilk gebeligimde 5.3 çıktığı oluyordu mide bulantısından yemek yenemedigi için düşüyor ve salgılanan hormonlar da aynı sekilde