Ptesi sezeryan için gün aldık bel fıtığım ilk doğumumdan sonra patladığı için sezeryan olmak zorundayım merak ettiğim yarın anestezi ile görüşeceğiz kan vs alınacak anestezi doktoru herhangi bir muayene yapıyor mu yoksa konuşarak mı halloluyor nasıl oluyor bilgisi olan var mı