Kızlar bu damlalar bir işe yaramıyor öncelikle, anlık çocuğu sakinleştirir ama gazla bi ilgisi yok. Benim naçizane tavsiyem bebeğe gaz masajı yaptıktan sonra hala aynı ıkınmalar devam ediyorsa sorunu başka yerde arayın. Bende çocuk uyumuyor ıkınıyor gaz var diyip durdum en bildiğimiz o çünkü. Bebek daha fazla emmek daha fazla kokumla uyumak istiyormuş yanyana yatmaya başlayınca gaz maz kalmadı