Kızlar 2 gündür yapıyorum yumurtlama tabiki için. Takvimde 18i gösteriyor ama uygulamaya güvenmiyorum erkende yumurtlayabilirim geçte. Bugün biraz daha belirgin çıktı tam pik değil biliyorum ama tahmini kaç günü vardır sizce? 😊 Bu akşam saat 6 buçuk 7 gibi yaptım bıraktım şimdi bakabildim 🙏
