Kızlar idrar yolu enfeksiyonu oldum bakteri 103 lökosit 7 çıktı doktor antibiyotik verdi hemen. Kültürde üreme yok belirtim de yoktu. Şu an belirtilerim azaldı antibiyotiğe 4 gün oldu başlayalı doktora da ulaşamıyorum bu kutuyu tamamen bitirmemem mi lazım yarı da bıraksak olmuyor mu. Çünkü tahlili benden daha kötü olanlara bile çoğu doktor sadece saşe yazıyor bende sonradan farkettim. Ben hem saşe içtim hem de antibiyotik . Ve böbreklerim ağrımaya başladı artık ilaç yükünden