Bende yaşıyorum hergün kusmuyprum ama aşırı bulandırıyor midemi. Tahinli süt ya da tahinli yoğurt yiyorum daha iyi hissediyorum. Gavisconyn bi boka faydası yok aşırı sinirliyim hala daha yanıyor midem 3 kapak gaviscon içtim banamısın demedi. Tahinli süt içmek için eşimin uyanmasını bekliyorum eğilmem yasak serklaj olduğum için tezgahtaki tahin bitmiş eşim uyanacak da alt kapaltan tahinı çıkaracak her şeye aşırı sinirliyim hamilelikten mi bu