Tamammyeterr Eşimle ikimizin kg da pozitif bebeğimin kine pozitif yazıp altına negatif yazmışlar e nabiza öyle kayıt ettik ama anne baba pozitifse bebek nasıl negatif mümkün mü bu acaba yoksa yanlışlıkla mi negatif yazdilar gece gece kafana takildi[](https://)
metemom_ Tamammyeterr e nabız da tahlillerin olduğu bölüme girin kan grubu testi yapılmış orada net sonucu görürsünüz
Tamammyeterr tanyawon Canim hiç bişi yazılmıyor negatif yazılmış ve başka bişi yok boşlukta acaba bebeğimi mi karıştırdılar ya ztn bizede hiç benzemiyor
tanyawon Tamammyeterr ay lütfen öyle konusmayın bebeği neden karıstırsınlar. Üstte parantez içerisinde de yazmıslar pozitif diye. Aklınız kaldıysa en yakın fırsatta gidip sorun
Tamammyeterr YagmurEymenAyaz01 yani insan şaşırıyor gerçekten yazıdan bı turlu anlayamadım altına neden negatif yazmis
metemom_ Tamammyeterr üstte tarihler yazıyor ordan bir de tarihleri kontrol edin mutlaka girmiş olmaları lazim
Leontiine Tamammyeterr negatif yazdığı başka bir şey galiba canım. Bebeğin kan grubu 0 RH + ( pozitif) yazılmış olarak anladım ben. Sizin değil dimi o karıştırmayayım
Leontiine Tamammyeterr ben bebeğinkiyle sizinki aynı olarak yorumladım alttaki negatif başka bir şeye yazıldı bence mutlaka sorun babanın kan grubu neydi?
Denizlina09 Tamammyeterr iki.pozitif kişiden negatif kan grubu çıkabilir bu mümkün birsey. Eşiniz de siz de (+-) şeklinde pozitif iseniz bebeğe ikinizden de (-) gen gelip çocuğunuz (–) gene yani negatife sahip olabilir. Bunda bilimsel bir engel yok zaten.
minismom Tamammyeterr neden ayılman o kadar uzun surdu eski zamanlardaki gibi bi karısma olcagını sanmıyorum ya 😂