ikincibahar_08 merhaba 6 haftalık gebeyim doktor onayıyla kanal tedavisi yapıldı daha doğrusu tam kanal değil oraya ilaç koydular seni doğuma kadar idare eder dediler çünkü tam kanalda röntgen çekmesi gerekiyor o yüzden o şekilde uygun gördük tabi öncesinde antibiyotik kullandım gebeliğime uygun