Aysegul5441 Kızlar mide bulantım çok fazla eczanede ki adam onzyd ilacı verdi ama reçetede hamileler kullanamaz diyor anlamadım kullanan var mı bazı hamileler ben kullandım diyor
Seymabyrm Aysegul5441 prilam kullanın gebeler icin icerigi temiz 10 haftadır kullanıyorum gece yatmadan 2 tane iciyorum
yagmr35 Aysegul5441 ilaç hakkında bir fikrim yok ama naçizane ben gebeyken midem çok bulanıyordu ayran çubuk kraker naneli mentollü şeker çok iyi gelmişti denerseniz belki işe yarar
MadameTussauds Aysegul5441 Ilk gebeligimde cok kullandim onzydi kadin Doktorum bizzat yazmisti bana ve tek bu ilac rahatlatiyordu beni bi sakincasi olmadi sükür
ylnydgd Ben de Onzyd kullanıyorum diğerleri işe yaramıyor. Kendime gelemiyorum onu içmezsem. Gece 1 tane emip yatıyorum hayata dönüyorum resmen