Kızlar kan verdim
E2 59,1
LH 6,48
Prolaktin 19,3
FSH 6,34
TSH 0,87
Beta hcg 0,2
Ama nedense reglimden 3 gün önce lekenme şekilde geldi 2 gun 3. Gun hiç gelmedi dün ve bugün iç çamaşırımda 1 2 damla kahverengi lekenme geldi anlamadım beta değerinin bu kadar düşük olmasını.
Sabahları mide bulantısı baş dönmem var değerlerim sizce nasıl normal mi ? Pazartesi doktora gidicem tekrar ama hamile olmadığıma çok üzüldüm 🥺😣
Böyle olup betasi yükselen oldu mu 😣