Kızlar detaylı ultrason a girdim ve herşey çok güzel ne kalp ne beyin böbrek de sorun görülmedi ancak mide yakınında kistik Yapı var mide ile ara ara bağlantı gözlemlendi genellikle ayrı yapı olarak görünüyor dedi 12 parmak barsak sendromu olabilir sonuçları arasında sendrom lumbebek ihtilalinden bahsetti çok korktum AMİNYOSENTEZ önerdi ama sadece bir bulgu için yapmak istemiyorum ikili taramam da düşük risk grubunda 5000 de bir ihtimal geldi sizce ne yapmalıyım