Arkadaşlar selam. Erkek bebeğim tam 2 aylık son 2 haftadır her beslenmeden sonra sürekli kusuyor. Doktor şurup falan verdi ama etki etmedi. Güncel kilosu 4300 ayına göre zayıf dedi mama başlayalım dedi evolvıa verdi bi beslenmede mama ver diğerinde emzir dedi. Birkaç gündür de aşırı huzursuz sanki sütüm de azaldı kendimi yetemiyor gibi hissediyorum kustukça içim parçalanıyor. Ne yapacağım akıl verin lütfen