[silindi] daha ıkı ay önce gittim hiçbir sorunun yok dedi hatta ben evlendim doğum yaptım 8 senedir evliyim ve asla böyle bişey olmadı tek bir kere yeni evlendıgomde abım vefat etmişti 8 gün gecikmişti ama o zamanda hastane tazi ye olduğu için ayrı kalmıştık hiç şüphe duymadım stresten olmustu ama hiç olmadı başka iller yaşıyorum