kızlar 30 haftalık kız bebişime hamileyim ama hala isim konusunda karar veremedim. bir oğlum var adı cihangir, kızıma da nehri, ada, mila, mercan, mira vs gibi şeyler düşündüm ama seçenek çok olunca her gün karar değiştiriyorum istemsiz😂 artık netleştirmem gerekiyor önerilerinizi yazar mısınız?