DilAra_123 Kızlar basur olmuşum hayatımda ilk defa oldum çok acıyor Dışa doğru meme ucu gibi çıkmış yaşayan varmı aynı durumu
Kanye DilAra_123 aslında onun oturma banyosu ile ilacı ve kremi de var ama hamişlere vermiyorlar ben doğumdan sonra gideceğim ameliyat fln bende de dışta çoğaldılar .ne yapayım ayipsa ayıp çok çekindim gitmedim yıllarca hamilelikte çoğaldı.
betulcanas Haftadayım bende aynı sorunu yaşıyorum, geçen hafta daha çok canımı yakıyordu. Her gün bir bardak Kefir tüketmeye dikkat ettim, biraz da kuru yememeye çalıştım . İnternetten araştırdığım kadarıyla 1-2 haftaya kendiliğinden geçiyormuş. Vajinal doğumada tek başına engel değil. İnşallah hemen geçer gider
Yenianne3 Bendede var hemde felaket şekilde iğrenç bi görüntü cok canımı acıtıyordu pamuğa zeytinyağı döküp oraya koydum bir ksc gün acısı gecti. Meme hala duruyor
DilAra_123 Anestol krem kullanıyorum şuanlık internette araştırdığım kadarıyla krem sürerken çıkan basuru içeri doğru itin diyolar ne kadar doğru bilmiyorum