izmirmasali35 bende 15 haftalık hamileyim. Kasıklarım belim kalçam çok ağrıyor, hatta oturup kalkarken kalça kemiğimin ağrısından zorlanıyorum. İçimde balon var sanki bence rahim büyğdükçe oluyor bu ağrılar, kontrolüme 10 gün var ozaman soracağım bende