Kızlar 9 aylık bebeğim var hep emzirdim ama şuan evde olmadığımda eşim sma markalı mamadan yedirsin diye aldık ama mamayı asla emmiyor aç kalıyor ağlıyo anne sütünü bekliyor normal bir durum mu acaba ki ek gıda da bu şekilde ek gıdada yemek istemiyor