lux38 Cicilininkini kızımda kesem yuvarlakti kızım oldu ama geçen gün Instagram da doktor bebeği inceledikce fasulye şeklini de aliyor yuvarlakta oluyr kalp şeklinide aliyrdu anlayamadim doktorun bakma şekline göre mi oluyor yada hiç dokunmayıp direk resmini çekince kesenin son hali mi kalıyor anlamadım
Cicilininkini lux38 onu sorcam kesinlikle cuma günü randevum var bakıs acısındanmıdır diye valla merak ettim cünkü
btl194 Cicilininkini Cicilininkini benim bir kızım var kesesine baktım uzun gibi birseydi oval uzun şimdiki de yuvarlak belli değil cinsiyeti bakalım bence söz ya kesenin şekli falan 😏
Cicilininkini btl194 Saglıkla alın kucagınıza inşallah ben de bakalım yuvarlak gördüm kesemi ama cinsiyet ögrenince de bu posttun altına herkeze dogruluk payı varmıs yada yokmus yazmayı ümit ediyorum 😀😀
Iremsel_ Cicilininkini ben meraktan ilk haftalarda chat gbt ye atıyordum ultrasonları kese yuvarlaksa kız diyordu ve yuvarlaktı kızımız olcak inşallah
Cicilininkini Iremsel_ bende sordum ama keseden degilde el cizgilerinden hep kızın olacak senin dedi inanacagımdanda degil ama insan öyle gırgırına sormak bilgileri duymak istiyo 😀
Cicilininkini Mihribanmuharrem benim arkadasım 12de ögrendi oglunu insallah net gösterirse kendini ögrenirsin sende biran önce
Cicilininkini Mihribanmuharrem benim arkadasım 12de ögrendi oglunu insallah net gösterirse kendini ögrenirsin sende biran önce
Cicilininkini @“Lhm”#p37348443 bende öyle düşünüyorum valla cok merak ettim kesinlikle sorcam bunu doktoruma bide fasulye yapsana diycem 😀😀 bi fasulye bi yuvarlak yapsın aynı anda hatta
Cicilininkini gebelikkk aslımda cogu kişide bu teori tutmus ya resmen iyice meraklandım ben cuma günü doktoruma sorcam buunu kesinlikle 😀 saglıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Mihribanmuharrem Benim 7 haftalıkken kese yuvarlaktı şuan 10 haftalığız fasulye gibi şimdi kuzum erkek mi anlamadım 😂
lux38 Mihribanmuharrem aslında küçük haftalarda 6-7-8 gbi kese şekli daha önemli bnce çünkü büyüdükçe bebek kendi şekil veriyr keseye