Leontiine benim 3tane kızım var
Rabbim yokluklarını göstermesin cennet kapısını yarıladık diye düşünüyorum 29yasındaym bidaha cocuk düşünmüyordum eşim aklımı celdi denedik 6ay ama olmadı sonra kesin karar aldım hiç degilse bi 7sene kadar felan yapmayacagım cocuk diye bazı sikayetlerden dolayı ve sprail taktrmak için kadın doguma gittim ve erken menepoz teshisi koydular cocuk olması zaten cok zor dediler degerlerin yüksek dediler gelecek ay tedavine baslıycaz dediler ki hamile kaldım allah var kızlarım benim ve esimin göz bebegi ama insanoglu herikisini de tatmak istiyor 3.kızımda erkek hissettim kızım oldu benim hislerimin pek bi dogruluk payı yok malesef 😀 ama isterim bide oglum olsun inşallah hayırlısıyla saglıklı