Elisasu123 evet canım devlette öyle oluyor normal dogumda da öyle nöbette hangi doktor varsa o doğuma giriyor. Başta özel hastanede doğum yapmayı düşünmüştüm kuzum ama özelde doğum yapacaginda da öyleymiş. O gece doktorun nöbetçi değilse gece falan gelecek olduğunda, doğum ücretinin yanında fazladan doktorada ücret ödüyormuşsun, bazı özel hastaneler bu şekildeymis benim bulunduğum ildede bir çoğu öyleymiş o yüzden devleti tercih ettim, özel çok fazla geldi bana.