Hanımlar 36 hafta olduk nstde düzenli sancılar çıktı doktorum doğum sancıların başlamış açılman yoksa eve göndericem dedi yatış verirsem sıkılırsın perişan olursun dedi açılma ve çatı muayenesi yaptı açılman yok ama bebeğin kafası basıyo dedi suyun gelirse kanaman olursa gel dedi bir günde de doğurabilirrsin bir hafta da dedi böyle bir surum yaşayan var mı ??