Ezgicelll34 İnşaallah tez zamanda oğluşuna kavuşursun🙏 Benim oğluşum da 2021de 35+4te, 2400gr doğdu. Bizide başka bir hastaneye sevk ettiler, sürekli sütümü sağdım, götürdüm ama küvezde olduğu için 2 defa falan görmeye girebilmiştim. O küvezden çıkana kadar da ben kendimi toplamıştım. Çok şükür şuan 4 yaşına giricek, erkek kardeşini bekliyor 🥹🙏