Çatı muayenesi diye bişey yoktur. Araştırın lütfen. Hele çatı muayenesine göre doğum şekline karar verme diye bişi kesinlikle yok. Forumda da aratır eski başlıkları okursanız benmle aynı şeyleri yazmış olan ve çatı muayenesi yaptırmayan bi sürü insan görürsünüz. Benm çatı muayenem doğum sancılarım başladığında hastaneye yattığımda yapılacak mesela. Bu şekilde anlaştık. Öncesinde yapılacak muayene tamamen yararsız hatta vaktinden önce doğumu tetikleyebilen bazen de doktorun sırf sezaryen yapmak istediğinden çatın dar deyip gebeyi korkutmak için kullandığı bi sistem. İlla ki yapılacaksa da teslim olacaksanız da yani 38 i doldurmayı bekleyin derim ama çatın dar hikayesini sakın yemeyin