Bburcuyavuzz ben hamile değilken yarım bardak yarımdan biraz daha az 90 100 qram gibi gece direk içiyordum yatıyordum ilacın yapmadığını yaptı tüm şikayetlerim gitdi ama hamileyken henüz kullanmadım ama hamileliktede kullanmak mümkün olduğunu araştırdım siz mesela sabah bir yemek kaşığı aç karna öğlen bir yemek kaşığı ve akşam bit yemek kaşığı olarak alım hem zarar etmez hemde şifa olur şirkenin geçirdiğinide burda okuyup yapmıştım ona kadar ne ilaçlar şuruplar çaylar kullandım geçmedi
Ama mutlaka ev sirkesi olması şart market sirkesi zehir yani mideyi yakıyo ev sirkesi olsun