Merhaba bu ilacı kullanan var mı bi zararı olmaz demi 2 haftadır midem bulanıyordu ama sadece sabahlar öğle akşam etkilemiyordu 2-3 gündür tüm gün dalgalı şekilde bulanmaya başladı kusma yok yine ama bulantı tüm güne dalgalı şekilde yayıldı hiç açlık hissetmiyorum iştahım yok halsizlik var doktorum da bu durumda bunu verdi kullanmam için bende korkuyorum bilemedim 10+1 hamileyim