Sevval_glal61 64kilo ile hamile kaldım şuan 14haftalığım ve kilom 60 normal mi bu ve gebeliğim boyunca hiç mide bulantım falan olmadı brbrk kilo almıyor mu diye stres yapıyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi ☺️
Leontiine Sevval_glal61 normal canım ilk 3 ayda doktorlar kilo almamızı istemiyorlar zaten ilerleyen aylarda zaten alcaz. İştahın vs kapandıysa ondan da vermiş olabilirsin ben istifra etmekten verdim 4 kilo. Bebeğe gelirsek o senin vitamin deponu kullanıyor kilonla yediklerinle hiçbir alakası yok o her türlü büyür endişe etme 🤍🤍
Leontiine Sevval_glal61 aynı endişeleri yaşadım ya o kadar korktum ki sağ olsun benide doktorum rahatlattı. Aç kalsanda o besleniyor demişti bana 🤣 takip et kendini tabi haftamız aynı 14. Haftadan sonra artık kilo vermemek lazım sonra dediğim gibi alacaz🤣🤣