hayaller-guzel Kızlar bu ay bu şekilde geciken oldumu Uygulamada ayın 9nda adet olmam gerektiğini gösteriyordu ama normalde 3nde olmam lazım o nedenle 9 gün gecikme yaşamış oldum ayın 9ndada idrar testi yaptım negatifti gebelik olsa çıkardı diye düşünüyorum.