Nazliip canım o öyle belli olmuyor her adet olacağım zaman göğüslerim dolgunlaşır şişerdi hamileyim sanardım adet olurdum sonra ama hamile kalmışım adet olcam sanarken göğüslerime bakıyordum bildiğin yumuşacık dedim herhalde adet olacam ama yok gebe kalmışım ve 9+4 deyiz son bi kaç haftada şişti gögüslerim şimdi üstüne yatamıyorum tabi her gebelik bir değil ilk bebeğimi kaybettim ama onda ki belirtim ilk görüşlerimin şişmesiydi o yüzden o şekilde inan belli olmuyor her bebek de her gebelik de farklı