Mervegl2609 Kızlar doğuma 2 hafta var hala isim netleştiremedik Nadir bilinen söylemi kolay isim arıyoruz ikili de olabilir aklımızdakiler Asel-Aden-Rüya-Nefes
Melickaya Mervegl2609 Ahu, inci, beren, meryem benim hoşuma giden isimlerdi. Bebeğim Kız olsaydı bunlardan birini tercih edebilirdim.
Alparslaninanneesii Mervegl2609 bu söylediklerinizden Nefes veya rüya koyabilirsiniz bence ikisi de çok anlamlı ve güzel
Fspgmb Mervegl2609 Asel ve Aden çok bilindik isimler herkes hala bu isimleri koyuyor. Rüya ve nefes güzel. Bizde begüm koyacağız belki hoşuna giderse düşünebilirsin 🥰🥰 Aylin-Sıla da güzel isimler mesela
nazlis1562 Asel ve aden sıktı sanki ya ben diğer seçenekleri de çok beğenmedim açıkçası daha başka bir şeyler düşünebilirsiniz bence 🦋