Arzu1616 37+6 haftalık gebeyim söylemesi ayıp idrar yaparken belime çok sancı oluyo normal mi doktorum yıllık izinde yazamıyorum
geleneksel1annem Arzu1616 enfeksiyon olabilir mi? Bide haftan ileri çok normal bence mesafeye baskı var bele de vurur yani