Dün sezaryen doğum yaptım. Gebeliğimin son haftalarında sütüm damla damla gelmeye başladı. Emzirmeye çalışıyorum ama bebeğim tatmin olmuyor memeyle kavga ediyor damla damla geldiği için. Sarılık olacak böyle giderse. Sütün tamamen inmesi için, çoğalması için var mı öneriniz? Damla, yiyecek, içeçek, takviye vs?