limonlucheesecakee Arkadaşlar 20+3deyiz ardaa hissediyorum kıpırtı gibi geçenlerde 2gun hisstmedigim oldu siz Günlük ne kadar hissediyorsunz yada nasıl hissediyorsunuz 😊
Umran1234 İlk gebeliğiniz sanırım sağlıkla kucagınıza alın inşallah 🤲 düzenli hareketleri olmayabilir tabi o dönemlerde ama artık hissedersiniz tabi 🌼
limonlucheesecakee Umran1234 yok hayır ikinci sağlıklı gebeliğim aslında oglmda bu zamanlarda çok net hissederdim smdikinde pek net degl gbi